mandag den 23. september 2013

Strikkefestival på Fanø

Jeg havde en skøn tur til Fanø i weekenden eller retter sagt 2 gode ture.
Lørdag var jeg i Sønderho og på Workshop ved Sidsel Sangild http://paakrogen.wordpress.com/
Her var temaet hækling med farver og striber. Jeg fik en masse tips og tricks med hjem. 
- Omvendte kædemasker
- Opslagning med stangmasker og fastmasker (springer procesen med luftmaskerne over)
- Starte i luftmaskerne, så man får lavet en pæn kant med det samme. 
- Nordisk hækling
- pseudo stangmaske
- Gobelin hækling
Billede af Sidsel's prøver.


Og meget mere fik jeg lært. 

Søndag tog jeg turen med færgen sammen med min skønne Susanne. 
Denne dag var vi et smut rundt i Nordby. 
Uha det var svært at være til strikkefestival og have non-shopping i garn.


3 kommentarer:

  1. Øj, det er nogle fine lapper!
    Jeg har efterhånden læst en del om festivallen, og mange har været begejstret.

    SvarSlet
  2. Hi hi ja det var en skøn tur søndag i det pragtfulde vejr. Godt du er så god til spontane invitationer, ellers var jeg jo aaaaldrig kommet afsted. Og du klarede dit non shopping til ug og kryds & bolle, stolt af dig ;)

    SvarSlet
  3. Det lyder godt nok som et spændende kursus du har været på. Jeg vidste faktisk ikke at der også var hækle workshops. Det kunne være jeg skulle undersøge det næste år :)

    SvarSlet